_ MoNdAy _

Skrivet 2009-03-23 @ 10:58:34

Så är man på jobbet igen... Helgen springer förbi lika snabbt som vanligt!
Dricker lite kaffe nu och väntar på min kund som kommer snart.

*BIG suck* Deprimerande väder ute, vill inte ha mer snö   =(



Hade ju sett fram emot att kunna börja köra lite morgonpromenader snart... men när det är snö och slask så tränar jag hellre på gymet på morgonen. Jag blir bara på dåligt humör när det är kallt och blåser och regnar.. Nää vintern den är nog inget för mig.
Möjligtvis om vi hade haft riktig vinter här. Med massa snö som låg på marken i fler veckor, många solskensdagar då snön glittrar och med bara några minusgrader. Som det var när man var liten... DÅ är det mysigt.
Men inte nu.


Skönt att jag och pinglan Karin drar iväg låååångt bort nästa vinter då  =)




Hmm träning blir det nog idag med efter jobbet... tror det blir lite ben + mage + lite cardio idag faktiskt...
Har fixat och donat lite med ett nytt träningsschema också. Så nu ska det bli andra bullar på kroppen!!  =)


Kommentarer
Postat av: Michan

Haha... ja de finns ju rooligare saker att spendera sina dagar med om man säger så :-P Lycka till med ben passet idag om de blir av :-D

2009-03-23 @ 12:44:30
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback