Blek blek bleeek !!

Skrivet 2009-06-21 @ 15:01:26

Har ju inte använt brun-utan-sol på en vecka nu. Tänkte låta min hud andas lite.

MEN... det är inte kul asså.

Känner mig sååå blek  =( 
Och att sola solarium kommer inte på fråga (rynkor och hudcancer vill man ju undvika).

Har använt Brun-utan-sol 2-4 gånger i veckan i flera år  nu...!
Men jag kommer troligtvis börja använda det på kroppen snart igen... i ansiktet ska jag börja använda en tonad dagcreme. Den kan man ju tvätta bort på kvällen... inte lika påfrestande för huden i ansiktet som B-U-S är...


... Tycker dock att det är jättevackert att vara riktigt ljus i hyn. På ANDRA ! 
Som t.ex. Cate Blanchett,  Liv Tyler,  Marcia Cross och Julianne Moore.

   

Kanske kommer man acceptera det på sig själv också snart...?  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback