BAD DAY

Skrivet 2009-01-27 @ 21:19:00
.. Suck..

Idag har bara varit en helt.. bad day.. helt enkelt. Onödig, skulle aldrig gått upp ur sängen!

Lite kort sammanfattning:

Vaknade.
Ont i axeln (höger) = förslitningsskada av jobbet. Får mig på dåligt humör!
Börjar tänka på att sadla om.. antingen byta yrke eller plugga till något... men VAD?! Blir helt dizzy av alla tankar som far omkring.

Har en kund som är riiiktigt jobbig / petig / snål... slutar med att hon irriterar skiten ur mig!

Hoppar över träningen. För jag är så pissed off... resulterar i ångest.
  
Och som grädden på moset så har jag ju MENS också. Såklart.


...Tomorrow can only be better.. Right?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låte rinte roligt du.. :/ Men måste du byta jobb för det? jag menar, går det inte över typ? :o

Hoppas du mår bättre imorgon. =)

2009-01-27 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback