Sugar-hangover!

Skrivet 2009-01-06 @ 10:39:21
Uuuäh, känner mig helt snurrig och bakis idag.
Drack ändå inte en droppe alkohol igår... men jag vet vad känslan beror på.
It spells C - A - N - D - Y !

    
Köpte lite lösviktsgodis igår, var så himla sugen på såna där sura cola-nappar och sura körsbär... men det hamnade ju annat godis i påsen också... men mmmm vad gott det var =)

Fast det får man ju sota för idag. Vaknade och kände mig helt groggy. Uppsvälld o äcklig. Brukar bli så morgonen efter när man (jag) käkat godis... I wonder why? Kanske för att man inte äter det så ofta längre...??

Någon annan som blir så??

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja galet rolig! Jag blir helt bakis av godis! Kom att tänka på detnär jag läste ditt inlägg, här om dagen var det så! Knepigt det där. Bra blogg!

2009-01-23 @ 23:25:46
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback