Hårets hemligheter

Skrivet 2009-01-06 @ 20:40:52
Varit inne en snabbis i stan with my boy.
Han fick sin julklapp (jeans från G-star). Var inne på Axelssons SPA och köpte en ansiktmask till mig själv (Thermal Mineral Äkta Moor Mud Masque från Kerstin Florian). Blev även en träningströja från NIKE som jag faktiskt hitta på rea!

Kikar just nu på "Hårets hemligheter" som går på svt2. Väldigt underhållande =) Handlar om allt ifrån löshår, kändisfrisörer, hårprodukter, peruker, mode, historia, kändisars hår osv osv.


Själv tycker jag dessa kändisar brukar vara snygga i håret :


Rihanna    


Jennifer Lopez    


Jessica Simpson   



Cameron Diaz    



Rachel Bilson  



Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Rihanna är alltid snygg i håret! Och ja, jag trivs jättemycket med denna hårfärgen jag har nu. :) Saknar dock mitt långa hår men det kommer ju förr eller senare. =)

2009-01-06 @ 21:42:34
URL: http://blondinelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback