Beslutsångest

Skrivet 2009-01-04 @ 12:02:32

Tonade ju mitt hår mörkt i torsdags... har haft lite beslutsångest om jag ska lägga i lite ljusbruna slingor igen...?
Det mörka håret känns lite för "hårt" mot mitt ansikte nu. Iochförsig så kommer jag ju att tvätta ut lite av toningen så den inte blir lika skarp... men just nu känns det en aningen för mörkt.

Konstigt.. jag som förut trivts skitbra i mörknbrunt, nästan svart, hår...  Vänjer mig kanske om några dagar... =)
  Annars är det ju bara att ljusa upp det lite lätt... tur att man är frisör ;)

2 weeks ago
2 weeks ago... mupp



Tagen för 2 dagar sen


Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Du passar ju såklart jättebra i båda färgerna men det mörka var verkligen skitsnyggt :O

2009-01-04 @ 20:19:01
URL: http://blondinelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback