010109

Skrivet 2009-01-01 @ 17:16:50
Härligt att inte vara bakis idag! Tog det superlugnt igår. Ingen utgång.
Blev 3-rätters hemma hos oss..



¤ Förrätt : Grillade rödbetor i ugn med chevréost
* Huvudrätt : Kalkonfilé med potatiskaka och kantarellsås
¤ Efterrätt : Tiramisu (hemgjord)



Mmmm min karl han är duktig i köket han ;)
Allt var supergott!


Idag har det inte blivit så mycket gjort.
Passade på att sova ut ordentligt, gick upp kl 11. Sedan blandade jag ihop en toning applicerade i håret. Kände att det var dags att bli lite mörkare igen... =) Blev faktiskt ganska många nyanser mörkare. Sweet.
   Gick till Ica och hämtade ut mina 2 sport-bh'ar jag beställde från nätet. Blev en rosa från ShockAbsorber och en grön/blå från StayInPlace.

  

Har laddat min iPod med lite ny träningsmusik, så snart ska vi dra iväg till gymet! Är inte många SATS som har öppet idag, men Odenplan har öppet till kl 20 iallafall.. Känns bra att börja det nya året med lite träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback