Helgen

Skrivet 2009-02-22 @ 22:31:40

Har inte haft tid att skriva nåt i bloggen på ett par dagar nu. Beror på att ♥mami & papi♥ var uppe o hälsade på oss i helgen =)


Vi har bl.a. varit på Koh Pangan på söder och käkat underbaaart gött thai-käk.. Senare där på kvällen så gick dom på Buddy Holly show med Brolle, dom fick varsin biljett av mig o syrran i julklapp. Hade tydligen varit en skitbra show, så det var ju bra =)  Mamma älskar Brolle ;)
Vi andra gick runt och tog lite drinkar på lite olika ställen... nåt som hette WC (helt OK), Kellys (inget för mig!!) och sen hamnade vi på Scandic Malmen, riktigt nice lounge-ställe faktiskt! Me like.

Idag blev det inte så mycket gjort, har haft en riktigt mysdag hemma i soffan.
Käkat lite naturgodis o tittat på filmen Taken. Riktigt bra faktiskt, brukar inte vara så förtjust i kidnapp/action-filmer men den här var verkligen sevärd!


Nu har bejbii kommit ut ur duschen så jag ska krypa ned och mysa med honom lite till... =)

* CIAO *

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja verkligen, mer av det:)

2009-02-23 @ 21:56:37
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lina, jag tyckte oxå om filmen. Den var lite trög i början tyckte Nicole skådespel kändes som en komedi. Men så var det ju inte. Håller du inte med om att barnet i filmen var söt. Vilka ögon!

Hejsvejs!

2009-02-28 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback