Inställd spinning

Skrivet 2009-08-25 @ 23:58:16
Ååh jag som var sugen på att gå på spinningen kl 19 idag efter jobbet... men jag hoppade över den pga. jävla mensvärk.
"Första dagen" brukar alltid göra lite ont, spänd och uppsvälld också.. men sen brukar det gå över.

Gött att man är ledig imorgon då. Då blir det röra på fläsket.
Morgonpromenad först och sen lite senare blir det nog Dansstep hade jag tänkt.


♥... idag är det 2 månader sedan MJ gick bort. ♥

Nu verkar doktorerna ha fastställt vad han dog/dödades av.
Hoppas dom får fast den skyldiga doktorn (Conrad Murray) snart, han verkar tydligen ha gått under jorden om jag fattat det rätt...!



R.I.P. Michael


Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Vadå, var det en doktor som dödade MJ? :o

2009-08-27 @ 00:15:54
URL: http://elanderlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback