Hey y'all

Skrivet 2009-08-13 @ 23:19:19

Ja fan här hinner man inte skriva så mycket... bara jobbar o tränar o äter o sover !!

Lyckades få en liten förkylning i början på veckan också =(
Typiskt... jag tränade ändå. *ooops*
Köpte både KanJang och Echinaforce, och är så gott som frisk idag =)
Eller så beror det på en grej jag fick av Rob.. något starkt läkemedel han köpt i England. Jag tror det var Det som hjälpte ;) Good shit.


Veckan har gått rätt snabbt ändå... ska dock bli skönt med fredag imorgon...!!  =)

Jobbar på lördag också till kl 14... sen blir det nog utgång på kvällen.


Ledig på måndag
nästa vecka så det blir lite ledighet ändå!

Dags för sushi då kanske... sushimästaren har varit på semester i 6 veckor, men öppnade idag, tror jag...! Helt klart den bästa sushin jag ätit har han... Går inte att äta någon annanstans för då blir man besviken  :S
Lite jobbigt.





Kommentarer
Postat av: Mike

Ha en bra helg! :-)

//Mike

2009-08-13 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback