FINALLY !!

Skrivet 2009-08-31 @ 21:27:37
Blogg.se verkar vara jävligt sega idag... tog 4 försök och 10 min att logga in här...

Idag har inte varit min bästa dag direkt.
Har haft ont i min axel hela dagen =( Det hugger till som fan när man lyfter armen i vissa lägen. Same old problem... suck... Försökte få en akuttid hos min Kinesiolog Aron, men han verkade ha stängt idag. Så jag får vänta till onsdag, då jag har en inbokad tid där.

Träning blev det därför ingen heller idag =(
Men ikväll ska jag lägga mig tidigt (22:00) och gå upp på powerwalk kl 06.30 imorgon bitti.
Sen får det bli gym + cardio på gymet efter jobbet.


Men först ska jag titta runt på nätet och kanske tröst-shoppa lite...!

Fick iofs hem mitt protein-pulver idag som jag beställde från Gymgrossisten! =)
Gött mos.




Kommentarer
Postat av: Mange

Åh. ON's whey är lätt det godaste proteinet

2009-10-13 @ 22:12:52
URL: http://www.metrobloggen.se/magnusskog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback