dött

Skrivet 2009-08-20 @ 23:21:11

Tjaa.

Har inte orkat blogga. Har jobbat o tränat o haft annat  för mig i veckan...

Idag hade jag vilodag från gymet och morgonpromenader. Gött som fan. Lite trött i kroppen...
Har gått riktigt bra med träningen denna veckan, trots en hård helg.... Ser skillnad i kroppen också..  Kul =)





Sitter just nu och kikar runt lite på nätet efter danskurser.
Jag o en kompis snackade om att vi ska börja något nu i höst, och jag är såååå sugen! Älskar att dansa. ♥





Har dansat salsa och lite funk/street förut, så något i den stilen blir det nog... eller kanske magdans eller hiphop/reggaeton... anything works for me =)
Helst vill ja dansa allt!
 
Love love looooove it !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå magdans är jag också sugen på att köra....dock inte i höst då SM är mitt fokus just nu. Men till våren är jag sugen....eller yoga =)

2009-08-22 @ 19:11:25
Postat av: Denicé-Fintess

Åååå magdans är jag också sugen på att köra....dock inte i höst då SM är mitt fokus just nu. Men till våren är jag sugen....eller yoga =)

2009-08-22 @ 19:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/denice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback