Uppe med (påsk)tuppen!

Skrivet 2009-04-10 @ 08:28:02

Vaknade tidigt idag. Hade inte tänkt att gå upp förräns kl 08.30... vaknade kl 07.20 och kunde inte somna om, så då gick jag upp! Ingen idé att ligga o dra sig för länge, då blir jag bara ännu tröttare.

Ska ju ändå iväg och träna nu vid 10-tiden.
Jag kommer nog vara rätt ensam på gymet, igår när jag var där så var det nästan inte en kotte!! skööönt ;) 

  Sen åker vi ned till Hjo runt lunch... Ska bli sååå skönt att komma bort från Sthlm lite. Hem till lugnet... till Vättern =) Hoppas på massa strålande sol så man kan ta långa promenader.

Näpp, dags å ta lite kaffe!

*Glad Påsk!*



Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej Lina ! :-)

Tack för ditt inlägg förut, är ledsen att jag inte svarat förens nu men jag har knappt suttit vid en dator de senaste dagarna.

Hoppas att du hade en trevlig påsk :-)

Massa kramar !

2009-04-14 @ 15:55:44
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback