The weekend

Skrivet 2009-04-26 @ 16:13:47

Känns som man fick till en riktigt lyckad helg!


Jobbade iofs igår, men det var ju löningshelg så det var fullt ös, vilket innebär att tiden bara rusar iväg!
  Trots det varma soliga vädret klev jag in på gymet på hemvägen efter jobbet... blev ett intensivt pass med axlar + rygg + 25 min cardio!

Sen på kvällen mötte jag upp min gooa Skara-tös Karin som var uppe i Sthlm (igen!)   =)
Vi gick och käkade Il Forno con tapas (tror jag restaurangen hette) på Vasagatan. Tog en sallad med räkor o avocado som var supergoo.
 
Drog sen hem till Karins bror som bor på söder, där vi satt och tjöta lite och surfade runt på nätet för att kolla lite på våran resa vi tänkt göra i januari...  Rutten ska nog innehålla dessa resmål:
 
- Nya Zeeland
- Australien
- Hawaii
- Florida/Miami

oooh gosh vad jag längtar!! =) Måste gå till någon bra resebyrå för att få lite hjälp hur man ska boka/åka på bästa sättet... TIPS någon..??

Idag var vi inne en sväng i stan och kikade lite... Stefan skulle köpa en skjorta, och jag hade lite små-grejjer som skulle inhandlas..
Bla. mascara (Helena Rubenstein "Lash Queen Feline black"),  brun-utan-sol,  ögonskugga,  rouge från NOUBA,  bodylotion (Dr. Hauschka) samt en vårjacka (som jag inte hittade) ...

Nu ska vi strax dra in och träna, blir bröst och armar för mig... blir nog en promenad efter också =)

Kommentarer
Postat av: Petra Ahlsten

Gillar om det du skrivit! Trevligt att se lite fina grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback