Morgonträningen..

Skrivet 2009-04-21 @ 20:23:01
.. gick bra! Jävligt bra faktiskt. Me like that  =) Blev 40 min trappmaskin och 20 min cykel. Bra tempo.



 Hade tänkt gå ned och köra lite bröst + armar nu ikväll efter jobbet, men jag var sååå trött.. Får köra det imorgon istället (då jag egentligen hade tänkt vila).
Kände att jag inte skulle orkat prestera särskilt bra så då tänkte jag att det är bättre att vila ikväll, ladda batterierna och så köra hårt imorgon istället! Vill inte köra något halv-dant  slött pass ;)


Ska ta och fixa iordning matlåda snart... blir nog sallad med vitlöksfrästa tigerräkor! Mums.
Sen blir det Desperate housewifes, och direkt efter det så tänkte jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull! Kan behövas idag känner jag.

Kommentarer
Postat av: J

Alltid imponerad att folk orkar stå på dessa tristessmaskiner ;) Ja är man inte nöjd med sin kost nu så ska absolut pröva LCHF. Eller för att förbättra sin hälsa :)

2009-04-23 @ 08:38:00
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback