Bic & tric

Skrivet 2008-10-30 @ 22:44:29

                           
Har precis tryckt i mig 2 kokta ägg och några skivor rökt lax efter träningen.. Blev ganska sent idag, var inte hemma förräns strax innan kl 21 så då orkade jag inte laga mat!!
Körde armar och mage på Odenplan, gick OK, var ganska trött i kroppen så jag körde med lite lättare vikter och fler reps.

Mmm imorgon är det  F R E D A G !! Och så är jag ledig på lördag för en gångs skull så det ska bli sååå skööönt =)

Dags att smörja in sig med lite B-U-S o sen blir det nog sängen... *gäsp*


Kommentarer
Postat av: Michan

Haha ja men de är väl bra ;-)

2 ägg och lite lax efter träningen är ju ingenting ! Måste äta mer tjejen :-) !

2008-10-31 @ 11:41:24
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback