2day

Skrivet 2008-10-28 @ 21:59:00

Hallåååe  älle..!



Idag har det inte blivit så mycket gjort... sov dåligt inatt så jag har varit såååå trött. Mina ögon har känts som två svullna tjocka kines-ögon =(  Mindre kul när man ska stå och prata med kunder hela dagen...

Var iochförsig ganska lugnt på salongen idag... På förmiddagen hade jag lite slingor och rätt så mycket drop-in klippningar. Eftermiddagen var lite lugnare.

Slutade lite tidigare så jag hann svänga in till Apoteket för att köpa FLUX flor-skölj och koffeintabletter. Tandläkaren sade igår att det är bra att börja skölja munnen med flor (eller stavas det flour?) ca 1vecka innan man börjar bleka tänderna. Då minskar eventuella ilningar i tänderna.

Eftersom jag var så trött så fick jag hoppa över min träning idag. Hade bokat mig på DansStep på Odenplan idag, där superduktiga Kristine skulle kört passet... men men... =( det får bli en annan dag!! ..lite smått ångest bara...... :S  Förra veckan gick ju så himla bra med träningen... vill att denna ska gå lika bra.

  Istället har man vilat huvudet i bejbiis armar i soffan och tittat på Ugly Betty och nu Desperate housewifes.
Ska ta och kolla lite i Taxfree-katalogen nu och se om man ska beställa något innan vi drar iväg... jiihooo 1 vecka kvar nu =) ska bli såå naajs!

 

Sofia Boutella... grymt duktig dansare!!



    


Kommentarer
Postat av: Michan

Haha ja jag vet, vissa kommer upp snabbare än de kommer ned !

Ser att du jobbar som frisör, vart någonstans om man får fråga ? :-)

2008-10-29 @ 07:04:22
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback