Nu.. är det inte långt kvar!

Skrivet 2008-11-03 @ 11:56:09

Tjoohoo..!

   
Var uppe tidigt imorse, körde cardio på gymet kl 07.00. Blev 40 min trappmaskin och 20 min på cross-trainer. Gick riktigt bra faktiskt, så skönt att köra på morgonen. Man blir pigg hela dagen! =)

Nu sitter jag och väntar på att få käka lunch.. ganska lugnt på salongen idag, det är ju måndag...!
  Ska klippa gubben ikväll och sedan drar vi till Kista och växlar in lite valuta. Ska också hämta mina stövlar hos skomakaren som jag lämnade in för att klackas om.

Sen blir det lite stykreträning.. BEN o rumpa står på schemat idag.. =) Me likey

Sen blir det tidigt i säng för planet går kl 06.30 imorgon! Måste väl vara på Arlanda 2 timmar innan... Så ikväll får jag nog strunta i Prison break, annars blir det inte mycket sömn!

... mmm... om 24 timmar har vi nog precis landat i Teneriffa !!! =) wiiie
Hoppas man hinner träffa Pia-gumman också.


Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Åååh vad roligt för er att åka utomlands! Ni får ha det så bra i sköna solen så får vi i familjen vara hemma och tänka på er! och framförallt frysa! Hehe.. =)

Kram hoppas resan går bra!

2008-11-03 @ 12:36:38
URL: http://blondinelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback