Idiot

Skrivet 2008-11-20 @ 19:51:59
Kollar på Dr Phil som går på TV nu. Åååh jag är så ARG!

Idag handlar det om en kille som psykiskt och verbalt misshandlar sin fru, främst för att han tycker att hon ska banta..... en riiiiktigt jävla idiot... stolpskott... han skulle förtjäna ett skott i pannan asså.
  Han kallar henne for hora, fet, äcklig, slyna osv osv. Det komiska var att det visade sig att hans BMI var högre än hennes, så han var också överviktig (och ful). Givetvis har han varit otrogen också.


Listan kan göras lång på vad han kallade henne och hur puckad han är... men det jag verkligen verkligen verkligen har svårt att förstå är hur HON kan stanna kvar hos honom??!
Visst, dom hade 2 barn ihop och hon ville få äktenskapet att funka för barnens skull... men ändå, jag skulle inte stå ut en minut med någon som honom! Inte en chans. Inte värt det. Inte ens för barnens skull, för dom kommer få leva med en mamma som mår dåligt.
 
 Den som inte behandlar mig med respekt får smaka på samma medicin. (Mig sätter man sig inte på)  ;)
Han skulle åka ut fort som fan genom dörren, och jag skulle sälja (alt. elda upp) alla hans saker... Fyy fan vad kränkande att ha en sådan man som nedvärderar en.

Sorgligt att det finns tusentals tjejer som lever i ett sådant förhållande. Det behövs fler tjejer med "stake" i sig, som vågar säga ifrån och lämna.

Börjar man ana att killen är ett idiotiskt svin så ska man dra fortare än kvickt!  För såna personer ändrar sig sällan, dom har en skruv lös... och med tiden lossnar bara fler och fler skruvar i huvudet på dom.

Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Kunde inte skriva det bättre själv. Därför jag är singel idag kanske, haha. Känns som att alla killar är lite konstiga men jag har ju hela livet framför mig så :D



Till saken: Du frågade vad jag önskar mig och hmm ja.. önskar mig väl typ presentkort på H&M, en ny mascara (sån med svart och vit färg eller vad man säger) och ett mörklila nagellack!

2008-11-21 @ 02:58:16
URL: http://blondinelander.blogg.se/
Postat av: Sofia Elander

Vad önskar du själv dig då? :D

2008-11-21 @ 02:58:40
URL: http://blondinelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback