Så jävla arg är jag!

Skrivet 2008-01-22 @ 22:12:04
Fy fan, jag har varit på sååå dåligt humör idag!

Jag är så jävla trött på den här skiten med halsen! Har fan inte haft någon röst de senaste 3 dagarna... Att både ha ont i halsen och att inte kunna prata är fruktansvärt irriterande!
Mest arg är jag nog på att jag inte har kunnat träna på över en vecka.. fan SÅN abstinens har jag.

Jag mår inge bra när jag inte får träna. Varken psykiskt eller fysiskt... Helt sjukt hur otränad och äcklig man känner sig nu...

Har jag besvär med rösten imorgon igen så ska jag ringa till vårdcentralen, det här går fan inte längre... finns det medicin så måste jag fan ha det... NUU !!!


usch, jag vill bara lipa...

Snälla be en bön så jag blir frisk imorgon please...? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback