Människa igen

Skrivet 2008-01-28 @ 21:58:41

Idag blev det första träningspasset sedan jag insjuknade. D.v.s. det första träningspasset på 2 veckor!!
Jag körde jättelätt styrketräning, ville inte få upp pulsen alltför högt iochmed att jag fortf. haft liite ont i halsen idag. Dock är det betydligt mycket bättre med mig nu, jag har fått tillbaka min röst =) Och det gör inte det minsta ont i halsen nu när jag sväljer =)

HALLELUJA!!
Jag är sååå glad! Har varit riktigt depp de senaste 14 dagarna...

Passade även på att sola efter gymet, det va gött... ;)


Känner ju att formkurvan INTE är den bästa just nu. Så det blir kanske mest till å gömma sig i vassen i Egypten ;) Lite sugigt... men men... kanske är lika bra att man inte är på topp när man åker dit ned. Har ju hört att männen där nere är rätt så... !


Mmm längtar till fredag. Ska bli så gött att komma iväg.

Har växlat lite fickpengar till egyptiska pund. Nu får jag bara inte glömma att köpa solskyddscreme... frågan är vilken styrka man ska ta? jag kommer köpa 2-3 st... börja med en creme med HÖG solskyddsfaktor de första dagarna.. man är ju så jävla känslig! Vill inte få andra gradens brännskador / vattenblåsor på huden igen, som jag fick för några år sen på Rhodos.. det va inge kul! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback