Heartbreak Kid

Skrivet 2008-01-14 @ 22:36:12
I lördags var jag å darling och kollade på filmen "Heartbreak kid" (komedin med Ben Stiller i huvudrollen). Den var riiiktigt rolig faktiskt =) Har ni inte sett den så rekommenderar jag den... man fick sig ett och annat as-garv =)


Förresten, så blev jag rätt pissed of på La Redoute.
Jag hade skickat efter ett par träningsskor från NIKE, för lite mer än 2 veckor sen. Värsta kapet... hade faktiskt provat exakt samma skor på NK bara några dagar innan jag skickade efter dom. Anledningen till att jag inte köpte dom på NK var för att jag tyckte dom va lite för dyra (kosta 1400 kr). Men så hittade jag dom på La Redoutes REA !!!  840 kr kostade dom där...
"Fy fan vilken jävla tur jag har" tänkte jag... Över 500 spänn billigare... this doesn't sound like my luck ;)
  så jag väntade och väntade på att skorna skulle komma...

vad tror ni jag får i brevlådan 1 vecka senare??!
"Hejsan. Varan du beställde har utgått från vårat sortiment. MVH La Redoute"

Satan vad förbannad jag blev...!

Men så idag.. när jag surfade runt lite... gick jag in på den sidan igen för å kolla om det fortfarande var rea på dom... och nu hade dom fått in storleken igen!!! Galet... så nu fan var jag snabb på att beställa.
  så vi får väl se.. om en vecka... om jag får ett till sånt där brev.
Då jävlar får jag nog ta en lugnande tablett, haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback