2 0 0 8

Skrivet 2008-01-07 @ 18:09:46

Ett år sedan jag startade denna blogg nu.. hehe, kan väl inte påstå att jag skriver så särskilt flitigt här men... =P  I do my best.

Åkte på en för jävlig förkylning förra veckan... tror det var i tisdags. Men som tur var gick det över ganska fort, i söndags =) Den var kort, men intensiv.
Hatar å va sjuk! Usch usch, inge kul. Man blir som en jävla krympling då... haha ialla fall JAG.


Idag har jag varit  l e d i g !
Så det blev först träning (STEP) på Zenit, riktigt kul var det... lite klurigt och snurrigt, men det är ju precis så det ska vara =)
Sedan gick jag lite på stan och kikade. Köpte bla. nya träningsbrallor från Nike och ny ögoncreme från Biotherm.
Massa jävla REA överallt, orkar inte ens kolla bland dom hyllorna. Är alltid bara massa fult och gammalt kvar.
Tacka vet jag snyggt nytt och fräscht ;)

Så skönt... har kommit överrens med chefen att jag nu "bara" behöver jobba 5 dagar i veckan. Fan, det behöver jag verkligen. Lite mindre i plånboken kanske, men desto mer quality time !!! 

Nu blir det TVn som gäller... undrar när Prison Break drar igång igen...? *sakna*


God Fortsättning alles
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback