På västfronten intet nytt

Skrivet 2008-02-25 @ 22:18:54
En månad sen jag blogga sist.
Har inte haft någon lust till det bara...
 
Så... vad har hänt sen sist då? (i korthet)

¤ Varit nere en vecka i Egypten (Hurghada). Där var det mest sol, bad, mat och så var vi en dag i Kairo och kollade på Pyramiderna (GRYMT mäktiga) och Sfinxen och så en tripp i det Egyptiska museet (coolt). Kommer lägga upp lite bilder på det en dag då jag orkar =)

¤ "Klassfest" i Skövde med frisörtjejerna från gymnasiet. Var 3½ år sen man såg vissa sist! Var superkul... Käk på VODA och sen shakea vi loss på VATRA.

¤ Massa träning, lite shopping, bio osv. har man hunnit med också...


Idag är jag grymt trött så jag ska alldeles strax krypa ned i sängen och nana.. det är South Park på MTV nu så det får jag vila ögonen på lite...

More 2 come... another day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback