Me so tired

Skrivet 2008-12-08 @ 21:02:43
*gäsp* Är riktigt trött idag. Konstigt.
  Brukar vara rätt pigg på måndagar, då har man ju oftast vilat ut under helgen...
Smart av mig att jag planerat in en vilodag idag då =) Hade inte orkar träna alls idag känner jag.


Tur att man är ledig imorgon så man har lite energi över till en timmes DansStep. Det ska bli sköööjj!
Ska åka in till stan imorgon och försöka handla alla julklappar... vet ungefär vad jag ska köpa, så jag hoppas det går fort undan!!

By the way, träningen rullar på jävligt fint asså.
Blev 6 träningspass förra veckan! Och godis har jag inte smakat en enda...! Helt otroligt för att vara mig... OOOJ  det går bra nu!! Har inte ens varit sugen på det. Och då ska man inte heller äta det... men snart sätter nog mitt sug efter sura-körsbär-och-sura-colanappar-och-dumle-och-saltlakrits in ;)  Time will tell.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback