.. Dear Santa

Skrivet 2008-12-04 @ 13:46:53
Detta önskar jag mig också i julklapp: 
* (2) biljetter till BOUNCE show "Caution!" i februari här i Sthlm.
Dom är gryyyymmma! Har velat se dom live hur länge som helst nu...



Såhär står det om showen på Ticnets sida:
Bounce nya föreställning på Orionteatern, bjuder publiken på en visuell resa i 3D-format. Caution! Utspelar sig runt om, ovanför och mitt bland publiken, och som titeln säger: var beredd på allt från vatten, djur och blod till förstås, svettig dans. Om detta avskräcker dig - så kom! Det här är en föreställning som handlar om rädsla och att övervinna den. Caution! Du kanske inte är beredd på det som väntar dig om du knackar hål på ytan.







 

Kommentarer
Postat av: Sofia Elander

Hejhej! :)

Nu har du lagt upp lite grejjer som du önskar dig i julklapp ser jag, vart kunde man köpa dom där skorna från bianco? eller finns det bara i sthlm tro?

kram! =)

2008-12-08 @ 09:33:33
URL: http://blondinelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback