4e Advent

Skrivet 2008-12-21 @ 12:01:41

Mmmm sitter med en kopp té, grönt lös-té med pepparmynta. Yaammiii.

Underbart skönt att få sova ut idag!!! Känns som jag fått tillbaka all min energi nu igen... wiiie =)
Gick upp vid halv elva.

Igår jobbade jag som sagt, till kl 14. Sen slocknade jag i soffan 2 timmar... så jäkla trött... vaknade upp... kollade lite på Harry Potter som gick på kanal 5. Sen hade vi tvättstuga...
Bejbii lagade sen paella (mums mums) och sedan låg vi i soffan hela kvällen. Någon Alien-film vilade vi ögonen på. Och såklart somnade vi (igen), vaknade upp kl 01 så då var det bara att flytta bootyn till sängen...

Tråkig lördagskväll verkligen... men nu är batterierna laddade!!

Så idag blir det ett svettigt besök på gymet också, hade jag tänkt... har inte tränat sen i tisdags *ångest*

Sol ute är det också, så det blir nog en promenad och sen inhandla lite ingredienser till min brownie som jag tänkte baka och ta med till Hjo till jul. Det var mamma som frågade om ja inte kunde baka 2 st för hon tyckte dom var så goda... =)


Kommentarer
Postat av: Mange

Haha. Bertil Falukorv. Underbart

2008-12-21 @ 14:07:16
URL: http://www.metrobloggen.se/magnusskog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback