Thank GOD it's friday!

Skrivet 2007-09-14 @ 13:23:37
Wiiihooo.. fredag idag =) Äntligen helg... jobbar iofs imorgon till kl 14... men sedan ska det bli skönt att vara ledig lite =) Ska börja träna lite lätt och sedan blir det nog ut å dansa på lördag (utan alkohol för min del då..)  =(

I onsdags var jag, Krille, Dori, Pia och Hanna på Norra brunn för att kolla på lite stå upp komiker... eller jaa... jag hade ju bokat bordet där bara för att Magnus Betnér var där den kvällen ochs showade =) Mmm I löööööve him! Så grym... samma humor som mig. Och bra "synpunkter" på världen och hur sjuk den är, och hur många idioter det finns! =)
Däremot hade jag kanske föreställt mig honom lite..... hmm  längre.
Han var något kortare än vad jag hade trott.
  But still damn good!


För övrigt så mår jag bra i halsen nu. Kommit halvvägs på min penicillin-kur. Febern är också borta. Jobbar  på som vanligt.
Och filmen Pans labyrinth som jag såg i måndags var mkt bra! Go and see it  biiiitcheees!


    Trevlig helg 2 ya'all

Kommentarer
Postat av: Snuffe

Klaga på uppdatering du......men här då tjejen? ha ha PUSS

2007-09-19 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback