. . . Kryssning . . .

Skrivet 2007-10-29 @ 21:38:37
Sammanfattning på helgen: fullt ös, medvetslös!

Drog ju på kryssning i lördags, för första gången i mitt unga liv. 12 pers var vi.
Shit vad kul det var... en helg jag sent kommer glömma.
Iochförsig så har jag ju redan glömt massor... tror det kallas minnesluckor... hummm! Blev lite för mycket av den goda alkoholen. Inga spyor som tur är.

Båten gick kl 18.00. Dori hade sagt till alla att vara i tid... typ runt kl 17.
Vilka kommer inte då sist av alla?! (17.40) Joo... jag, Dori, Krille å Jossan... haha...
  Kvällen börjas med en Mojito i baren... sen drar vi till taxfreen och handlar lite. Blev en vinare för mig.
Förfest fixar Dori, vi klämmer in 12 pers i den lilla hytten =) Dori fixar musik eftersom han har både dator och högtalare med sig =) haha... gryyymt kul.
Vi dricker och dansar fram till kl 21, för då har vi beställt bord på A la carten... minns inte så mkt ifrån den... men jag vet att jag och Dori och Veronika drog iväg för att kolla läget och röjja vidare...
  Sen är vi hela gänget på dansgolvet... sedan är allt jag minns så luddigt... lägger upp lite bilder så får ni kolla istället.

Mm just det, vaknade ganska tidigt typ kl 7, av att en viss Dori har damp-anfall.. så han satte på musik å dansade och härjade i våra sängar haha... tack vare det så hann vi ju iofs upp till frukostbuffén... Jag, Dori och Krille var dom enda i gänget som orkade upp =/
Det blev ganska mycket dö-tid sen.. mellan kl 10-15 så gjorde vi inte så mycket... låg i hytten alla 4 och myste.. Dori drog en erotisk novell... Jag gav Krille hårbottenmassage...  osv osv.

Handlade lite på taxfreen också. En parfym (After Five från Elizabeth Arden) och en ansiktscreme från Biotherm.

Aa anyway... här är lite bilder.. fler finns på Facebook!!


jalla bye



                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback