Saw IV

Skrivet 2007-11-20 @ 22:55:06

I söndags var vi på bio och såg SAW IV.
Jag är på något sjukt sätt ganska förtjust i dom föregående. Tycker dom är riktigt läbbiga.

Enligt mig ska BRA filmer beröra...
komedier ska man garva så man viker sig  dubbelt.
Kärleksfilmer ska man gråta och bli känslosam av.
Skräckfilmer ska man bli rädd för (hålla för ögonen.. få upp pulsen lite osv)  =)
  Och jag tycker SAW-filmerna har lyckats ganska bra med det hittils.
Det är såna filmer man blir lite skakis till.. där det handlar om riktiga psykon!
Psykon som torterar en på värsta tänkbara sätt... usch... fy fan om man skulle hamna i den sitsen själv nån gång.. :S

Anyway.
Saw IV var inte lika bra som de föregående.
Den här var alldeles för rörig på nåt sätt. Handlingen.
Men den var helt klart blodig, schlabbig och många nya tortyrredskap... Kan ju säga att jag höll för ögonen ett par gånger.

Synd att typ 80 % av biosalongen var fylld av massa fjortisar som växlade mellan att skrika och fnissa (fnissa gjorde dom efter dom skrikit till av lite rädsla..) *suck*

  Skönt att man hade underbart sällskap genom hela filmen iallafall   <3  ... love...


image77


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback