Gääsp

Skrivet 2007-11-22 @ 21:54:28
Vaknade nyss upp här i soffan.. måste ha somnat några timmar.
Har varit helt död dom senaste dagarna efter jobbet nu. Känns som jag börjar bli sjuk... *stor suck* Om jag nu ska bli sjuk kan jag inte då bli det på en gång?! Jobbigt när det e långdraget.

Kanske kan det bero på den massage jag fick i tisdags? Han tog i så jävla hårt... men det behövdes nog, har nog massa muskelknutar å skit på min rygg å axlar. Har för mig att massage kan släppa loss om man har förkylning "liggandes i kroppen"...??

Ska verkligen ta och boka tid hos en naprapat snart.
Tror det kommer hjälpa en del. Har ju fått domningar i höger handen då å då... senast var faktiskt i förmiddags när jag stod å klippte.

Sanslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback