Du luktar magsäck !!

Skrivet 2007-11-17 @ 18:00:56
Igår måste det fan varit rekord i antalet kunder från "lukta-illa-i-munnen"kategorin!

Jag förstår inte... borstar folk inte tänderna eller? Dom kan ju åtminstone ta ett tuggumi/halstablett då och då... speciellt när dom kommer till mig! Jag HATAR den där unkna lik-odören som kan komma ur en oren mun.

Jag håller andan när dom pratar med mig, så jag ska slippa andas in den där doften.
Jag kan t.o.m. bli lite osocial eftersom jag inte vill att dom ska prata med mig =öppna munnen och förpesta luften. Jag lyssnar inte ens på vad dom säger, utan kan bara tänka på stanken.

Jag säger som Josefin Crawford sa i Vakna med The Voice "Det luktar magsäck"!
Själva ordet magsäck låter äckligt.. men det beskriver jävligt bra den lukten!!!

   Så förfan borsta tänderna, använd tungskrapa och tandtråd och lite Listerin !

                             image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback