Det bästa..

Skrivet 2007-03-22 @ 19:43:52
.. med mitt jobb är att man gör sina kunder så nöjda och glada (i alla fall till 99% av fallen hehe)!
 Sitter just och läste vår gästbok på hemsidan till vår salong (www.klippit.se). Alltid lika kul att få respons från sina kunder som är nöjda!! =) I just love it.


anyway.. förra helgen (i lördags)... var GRYYYM! haha fy fan vad kul vi hade.. vilket drag! 
Jag å chefen å några andra boys gick ut på Garbos i sumpan.. där hade vi ett eget drinkbord, så jag tror vi beställde ett helrör, eller två... *minns inte* Aaa shiit, slutade inte snurra i mitt huvud förräns kl 14 dagen efter  ;p
Det är SÅ det ska vara när man galejjar!! =D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback