5

Skrivet 2007-06-11 @ 21:46:47
Simon ville att jag skulle hjälpa honom med en lista "100 saker att göra under 24 h"


först orkade ja inte... men sen så tänkte jag va schysst, så jag kom på 5 bra saker man kan göra:
 

                1. Kasta äpplen i nacken på gamla tanter

                2. Cykla naken genom stan
                3. Ta på dig ett koppel och gå runt på stan och leka hund
                4. Slicka på all frukt på ICA
                5. Kasta vattenballonger på skrikande/gråtande småbarn



Men han tyckte inte mina idéer var något bra... =( Det tyckte jag.
Kan ju tillägga att idag är jag på flum-humör... Fan vad kul å göra allt det där! Haha



Kommentarer
Postat av: Nattuggla

Haha du verkar vara störtskön! får leta upp dig i sumpan någon dag!:) bara leta efter dr ziodberg så hittar man dig:)

2007-06-12 @ 01:34:06
Postat av: Johan

Du vet att åtminstonde 3 av dem måste vi göra när jag kommer upp... Du får välja vilka 3.

2007-06-12 @ 07:37:19
Postat av: Johan

Du vet att åtminstonde 2 av de 5 måste vi göra när jag kommer på besök. Du får själv välja vilka 2. och inga fegalternativ nu. Fortfarande trött sedan den långa eftermiddagen igår, kram

2007-06-12 @ 07:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback