Veckans UPDATE

Skrivet 2007-07-17 @ 21:48:47
Har nu jobbat 2 dagar efter min veckas ledighet/semester. Segt. Måste säga att i måndags var jag nog tröttare än aldrig förr haha..

Hade iallafall en bra semester. Galejj och lugna dagar blandades med varandra, likt ingredienserna i en god drink ;)

Drack massa gott: Vin. Mojito. Cosmopolitan. Shots ("Fresh pussy" var en ny.. inte helt tokig faktiskt)  ;)

Hann träffa mina föräldrar som var uppe tis-sön.
Samt umgås med lite vänner.. sällan man har tid till det annars. Tyvärr.
Hade lite besök med: dels av Sebbe från Hjo 
                                         och sen fick man även träffa den lilla piraten Johan... Vi var ute på lördagen och svängde våra lurviga på BlueMoonBar... mmm... that dude can dance!  ;) Me like.

Var för övrigt ute i onsdags också med Pia å hennes tjejkompisar (Hanna och Emelie). Jag drog med mig Sebbe och lyckades även få med mig min chef Dori att hänga med ut.. hehe även fast han skulle jobba dagen efter =) Smuts. Vi började på söder på ett ställe som hette Mest. Sedan åkte vi vidare till Soapbar. Helt okej kväll faktiskt...



Träning blev det inte mycket utav under semesterveckan *ångest*
Skärpning!
Får ta nya tag nu. Inte helt nöjd.

Längtar redan till jag är ledig i augusti igen =) Då börjar semestern med att mina darlings IDA och KARIN kommer upp å hälsar på =D Jippiii... I miss you soooooo
Ska nog även ta en tripp hem till Hjo och sen kanske även till Göteborg. Vore inte fel.


....... vecka 32.......... då börjar min ledighet igen....... räknar ned.



   image36  image37   image39

Kommentarer
Postat av: Johan

Digging the dacing "queen" eller king i det här fallet.. She moves like a foxy lady.. And u better believe it..

2007-07-20 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback