i väntans tider...

Skrivet 2007-01-02 @ 16:12:54
Kom nyss hem från ett träningspass på SATS. Det gick förvånansvärt bra. Har känt mig lite sleten den sista veckan faktiskt... ingen direkt energi och lust att bege sig ned till gymet för å träna =( Fuck! Jag hatar såna perioder...!
Men idag var riktigt skönt att svetta ur sig lite. Började på löpbandet (10 min gång, 25 min jogg) fortsatte sedan att köra lite axlar, rygg och mage.

MÅSTE börja få lite mer rutin på min träning.... såsom det var förr.... när jag jobbade som instruktör i Hjo. Där hann jag jobba som aerobicsinstruktör i 5 år innan jag flyttade upp hit till Sthlm.
Saknar det jobbet faktist då och då...


Anyway. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sex. Då ska jag nämligen ta bussen och åka in till en salong i Sundbyberg som jag  provjobbade på i torsdags! Jag vet inte ännu om jag fick jobbet, men chefen lät väldigt positiv till mig innan jag gick hem i torsdags... riktigt imponerad av mina herrklippningar tydligen =) =) 

Så håll tummarna nu guys!  





men2women1men1160445-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback