Hej mitt vinterland!

Skrivet 2007-01-21 @ 10:26:29
Rätt mycket snö som kommit det senaste dygnet... Tycker det har snöat non-stop sen typ kl 18-tiden igår kväll.
   Mysigt... men kallt å blött! Du är en månad försenad, snöhelvete!!!


Igår var vi på Norra Brunn Comedyclub och lyssnade på lite standup =) Första gången jag var där. Det var jävligt kul så det blir absolut fler gånger! Men då vill jag se Magnus Betnér / Jonas Gardell / Johan Rheborg / Henrik Schyffert / Johan Glans eller liknande...  Gårdagens ståuppare var Lennie Norman (han va roligare än jag trodde), André Wikström (rolig finlandssvensk!) och Fredrik Andersson (han var nog ny i gemet).



I övrigt så fick jag i veckan mitt kosttilskott som jag beställde... Proteinpulvret var gött gött. Ska bli spännande å se om de där pillrerna fungerar =) haha.

Dagens träning: Styrketräning: Ben & mage + spinning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback