Full fart mot helgen!

Skrivet 2007-12-13 @ 20:29:54
Shit, redan fredag imorgon! Denna veckan har gått sketsnabbt... Varit mycket att göra på jobbet. Alla vill bli fina till jul. Då går dagarna/veckorna snabbt.

Var dessutom ledig i måndags.
Först blev det ett besök hos naprapaten (måste få bukt på min hand som domnar bort då och då på jobbet.. samt att man har ont i rygg å axlar ofta)... Besöket var ju inte helt smärtfritt kan jag säga. Jag var ganska stel så han fick ju trycka en hel del.
Men samtidigt som det gjorde ont så var det också skönt.. på nåt skumt sätt =) Kändes bra direkt efteråt.. men typ 4 timmar senare kännde jag mig lite febrig... kallsvettades och blev yr osv. Men det gick över sen på kvällen... antar att det beror på att man "släppte loss" massa grejjer/spänningar man haft i kroppen en tid.
  Jag hann även med en fika på stan med Pia, tvungen att uppdatera mig lite ;) hehe

hmm, Lucia är det ju idag med! Shit, tiden går verkligen fort.
Och V A R T är julstämningen?
En sak har man ju märkt : Den kommer ju inte av sig självt.
Man får jobba för den.
Så ikväll har jag packat upp min söta lilla 1,5 meters gran och dekorerat den =) I rött och guld. Blev fiiint.
Har givetvis lyssnat på julmusik samtidigt... hehe... I'm a sucker for Christmas =)
  Längtar tills jag åker hem till Hjo nästa lördag. Hem till mamma och pappa. Där brukar det alltid vara julpyntat till max =) me likey

Nu ska jag ta mig en lussebulle och kolla på Family guy.

Bonsoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback