PåskShopping

Skrivet 2007-04-08 @ 14:41:38
Mmm finns det något bättre än att komma hem med massa kassar fulla med saker/kläder efter en dag på stan...? =)
... Några saker finns det ju som är bättre... men inte mycket. ;)

______________________________________________

Var å shoppade lite igår. Lyckades bl.a. få med mig hem:
______________________________________________

* 2 st parfymer : ARMANI  CODE  från Armani  och  ECHO från Davidoff

*
Svarta leggings

* En svart skjortklänning

* Capri-byxor

* Trosor

* En top

* CityShorts (svarta)

* Armband

* Örhängen

* Hemp Hand Protector (från BodyShop) DEN E GULD VÄRD till en frisörs torra händer!!!

* Skrubbhandskar


Ska iväg å kika lite i GALLERIAN lite imorgon... var endel saker jag glömde köpa med mig :p


För övrigt så har jag inte direkt firat påsk i helgen... Så det blev bio å lite fika igår istället... såg nya filmen "300". Den va väl kanske inte direkt den bästa jag sett.
Den var snyggt/bra gjord och ganska rå.. Mer en killfilm absolut.
  Men jag stod ut i 2 timmar eftersom den visades en heeel deeel muskulösa uppumpade bringor ;)

Hepp, dags å åka iväg till SATS i sumpan å trimma lite på rumpen.. =)

*GLAD PÅSK alles!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback