NO MORE

Skrivet 2007-04-10 @ 22:22:41
Hade köpt hem lite lösviktsgodis i helgen.
inte för att jag var sugen.. utan mest bara "för att". Det var ju påsk å allt.

Har klarat mig länge nu utan att äta godis. Inte alls speciellt svårt. Saknar det inte alls.

Men idag stod den skålen m godis såå hiiimla lockande ut... de sura körsbären sa "Ät upp mig Liiinaaaa"! Så jag tog en... sen två... sen tre........ sen....... bestämde jag mig för att SLÄNGA allt!
Jag fick något jävla knäpp  i skallen.
Ut med allt i papperskorgen.

Jag ångrar mig inte.
Jag mår bara dåligt av att äta godis. Min mage klarar det inte längre.
De 2 första godisbitarna är alltid goda... sen mår man bara illa... man forsätter att äta för att det är så svårt att sluta...

Så NU har jag verkligen verkligen bestämt mig: jag ska inte köpa något mer godis.


och det känns så jävla bra!! =)

160445-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback