Aaaajs i magen

Skrivet 2007-04-19 @ 20:30:24
Ett äpple, kiwi och en macka... å 3 skedar soppa... är allt jag fått i mig idag.
Min mage mår inge vidare.... haft ont i hela dagen, riktiga kramper typ... fick även springa in på toa och spy mitt under när jag klippte en kund.

mindre mysigt.

vad kan detta bero på?
  att jag stressat upp mig så mkt de senaste dagarna med att försöka fixa en lägenhet...?


bättre har jag ju mått i mitt liv.
Jädra mage.
Blir helt handikappad så fort man får ont i magen.. det värsta jag vet =(

Kommentarer
Postat av: Lizette

hej svej Lizette har. Hur star det till nufortiden? allt bra? bor i sthlm nu se rjag.. gott det. Sjalv svirar man runt i varlden utan att kunna sla sig till ro;) Tankte fraga va din msn e, min e [email protected]. Adda moi;) Puss o kram Liz ( om du nu läser detta), ps kul blogg annars kramiz igen

2007-06-20 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback